چرا اینجوری شدم...
...حرف دل
مي خواهم بنويسم...اما چه چیز را نمیدانم!!!
درباره وبلاگ


یه وقتایی خودمو بغل میکنم و میگم!!! غصه نخور دیووونه...من که باهاتم



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 132
بازدید کل : 2801
تعداد مطالب : 69
تعداد نظرات : 74
تعداد آنلاین : 1


نويسندگان
مهربونی

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:, :: 1:20 :: نويسنده : مهربونی

تازگیا حالم زیاد خوش نیست یعنی اصلا حالم خوش نیست به شدت احساس تنهایی میکنم...چرا هیچ دوستی ندارم؟

چرا دوستام یکی یکی بیخیالم شدن من که ...

وای خیلی سخته...خیلی سخته هیچ دوستی نداشته باشی...

دلخوشیم شده همین کامپیوتر که وقت و بی وقت میام سراغش و همش میخوام تنهاییم رو باهاش پر کنم وسرگرم بشم ولی نمیشه بیخیالش میشم و میرم ولی باز طاقت نمیارم و دوباره میام سراغش...

هفته ای سه روزهم...روزی سه الی چهار ساعت میرم آموزشگاه که وقتی اونجام حال وحوصله گوش کردن به حرفهای مربی رو ندارم...مابقی روزها توخونه ام وهمش میخوابم یا پای تی وی هستم

حوصله ام از خودم سر رفته...حیرون وسرگردون شدم...دلم از دستم خسته شده!!!!!!

حتی حال وحوصله این وبلاگ رو هم ندارم...بعضی وقتا دلم میخواد همه چیزو سروبلاگم خالی کنم(حذفش کنم) ولی منصرف میشم چون بودنش خیلییییییییییییییییییییییییییی بهتر از نبودنشه.



نظرات شما عزیزان:

مهربونی
ساعت23:46---3 دی 1391
سلام عزیزم اشکالی نداره مهم اینه که دوباره اومدی.
چشم حتما...قربونت برم که اینقدر مهربونی.
ممنونم هم واسه اینکه میای و بهم سر میزنی هم به خاطر پیامکهای قشنگی که واسم میفرستی


somayyeh
ساعت17:13---3 دی 1391
سلام مهربونم
خوبي؟خوشي؟سلامتي؟
شرمندم نتونستم سر قولم وايسمو هر روز بهت سر بزنم
اين مدت سرم خيلي شلوغ بود واقعا"نتونستم پوزش ميخوام.
براي جبرانش هر روز بهت سرميزنم كه هيچ نظ
رم ميدم
ميبخشي خوبم
وقتي حوصلت سر رفت ميتوني رو من حساب كني منم تنهام.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: